Працюючи з різними партнерами і клієнтами, ми прийшли до висновку, що важлива не тільки якість кінцевої продукції, але і якість комунікації. Треба знати особливості роботи свого постачальника, щоб розуміти, як будуть проходити ті чи інші виробничі процеси. У цій статті ми коротко постараємося розповісти про основні принципи, якими ми керуємося:
Принцип гнучкості: ми можемо пристосуватися під різні вимоги і завдання наших замовників. Навіть якщо ідея викладена в п’яти реченнях і дуже умовно намальована на одному аркуші паперу, ми можемо почати працювати і втілити цю ідею в реальність.
Принцип технологічності: в своїй роботі ми орієнтуємося на технології і на обладнання, ніколи не шкодуємо грошей на оновлення основних фондів, так як розуміємо, що саме технології диктують якість.
Принцип міцності: наші домовленості володіють тією ж міцністю, що і наші матеріали. Якщо ми беремося за виконання завдання, то можемо гарантувати якість і дотримання термінів.
Принцип економічності: ми прекрасно розуміємо, що мінімізація витрат і максимізація прибутку – важливе завдання для всіх учасників ринку. Тому, при виконанні завдання, ми намагаємося мінімізувати витратну частину для наших клієнтів, так щоб це не відбилося критично на якості.