Раніше ми вже розповідали про те, що сьогодні авіація вже планує перехід на альтернативне паливо – охолоджений водень. І згадали про те, що перепоною для використання альтернативного палива стала проблема зберігання водню.
Завдання перед фахівцями в області металообробки стоїть непросте: треба з’єднати між собою три метали з різними температурами плавлення. У виробництві кріостатів, охолоджуючих систем, здатних підтримувати надзвичайно низьку температуру, використовуються спеціальний компонент з міді, високоякісної сталі та алюмінію. Класичні технології зварювання не дозволяють виготовити герметичні ємності з цих металів, в той час як питання герметичності категорично важливе для авіації.
До сих пір збірка таких кріостатів повинна була проводитися складним шляхом, що включає кілька зварних швів лазерним променем, додаткові сполучні елементи і шов, зварений пайкою або електронно-променевим зварюванням. Але при цьому виникла проблема зі стабільністю і герметичністю.
Тому фахівці запропонували використовувати магнітно-імпульсний метод, який створює більш щільні з’єднання всього за кілька мікросекунд. Ці сполуки надійно працюють як при дуже низьких температурах до мінус 270 , так і там, де переважають екстремальні перепади температур. На стиках також створюються перекриття, які забезпечують ще більшу стійкість.