Компанія Stalone ось уже кілька років активно співпрацює з Асоціацією «Аеропорти України» Цивільної авіації. Тому для нас всі нововведення, які стосуються авіації, дуже цікаві. Крім того, ми постійно відстежуємо і нові технології, які з’являються в нашій прямій сфері діяльності – металообробці. Саме тому нас так зацікавила новина, яка стосується тісного співробітництва авіабудування і металообробки.
Екологічна та енергетична ситуації в світі сьогодні такі, що потрібно шукати альтернативні джерела палива. І фахівці в області авіації таке джерело для себе вже відкрили: можливість використовувати кріогенне паливо, простіше кажучи – водень.
Використання водню як палива для літаків пов’язане з однією трудністю. Справа в тому, що водень переходить в стан рідини при температурі -235 , а значить питання використання та зберігання цього палива породжує проблему створення герметичних баків.
Баки і трубопроводи повинні бути виготовлені із застосуванням відразу декількох металів: мідь, алюміній і сталь. Відомо, що з’єднати ці метали між собою – завдання із зірочкою, так як ці матеріали мають різну температуру плавлення. Як же вирішити це непросте завдання? – про це ми розповімо в нашому наступному матеріалі.